nedeľa 31. mája 2009

Životné pravdy

Nikdy proti prúdu! - André Ampére
Už som v obraze. -
Mona Lisa
Nemá to iskru. -
Diesel
Prijali nás chladne. –
Roald Amundsen
Nestavajte sa mi na odpor. - Georg Ohm
Som z toho na vetvy. -
Tarzan
To je tvrdý oriešok. -
Popoluška
Nemáte oheň? -
Prometheus
Nešťastie nechodí nikdy samo. –
Karl Marx a Friedrich Engels
Nenechať sa vytočiť. –
Alexander G. Bell
Všetko brať s rezervou. –
Matador
Nemá to cenu. –
Alfred Nobel
Som to ale číslo. - Ludolf
To nie je Ono. -
John Lennon
Zase na ťahu. –
Garry Kasparov & Anatoly Karpov
Hovorím holú pravdu. -
inšpektor Kojak
Mám to v krvi. -
Freddie Mercury
Všetko má svoje pozitívne stránky. - Magic Johnson
Kocky sú hodené. -
Ernő Rubik
Ľudia, bdejte! -
Šípková Ruženka
A teraz z iného súdka -
Dionýzos
Visí to vo vzduchu. -
Zeppelin
Nemám páru. -
James Watt
Na to sa musí od lesa. -
Robin Hood
Hlavne nešliapnuť vedľa. -
Neil Amstrong
Nenechať sa dobehnúť. – Emil Zátopek
Tak dlho sa chodí s džbánom po vodu, až sa ucho odtrhne. - Vincent van Gogh
Nielen chlebom je človek živý. - Jan Becher
Jedno oko nezostalo suché. - Kyklop
Hrajte z voleja. - Shell
Je to žiarivý príklad. - Černobyľ
Nebudem sa s tým párať. -
Jack Rozparovač

Kde sa dvaja bijú, tretí viťazí. Procter&Gamble

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára