pondelok 20. júna 2011

Nie je zľava ako zľava

Ľudia radi nakupujú výhodne, no nie vždy to čo nám reklama podsúva, je práve výhodné. Často visačka -50% nás priláka kúpiť vec ktorú sme ani nechceli a vlastne vôbec nepotrebujeme.

Viď čerstvý príklad zo zľavových portálov:
Vizuály a argumenty akcie sú veľmi podobné (viď napríklad modrý obrázok na konci), líši sa len dovozca. V prvom prípade sme "ušetrili" 55%, v druhom prípade sme ušetrili 53%. Naozaj?

2 komentáre:

  1. vieš, to máš tak...je módne nakupovať v zľave, čomu sa predajcovia rýchlo prispôsobili..takže sa nadhodnocuje cena tovaru, aby sa naň potom mohla prilepiť tá visačka 30/40/70% zľava a ľudia sú spokojní lebo majú zľavu...

    myslím že toto obdobie možno raz bude spomínané ako obdobie zľavového nakupovania

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najviac ušetríš, keď nič nekúpiš :)

    OdpovedaťOdstrániť