pondelok 30. marca 2009

Šrotovné 2: Vymeňme starého uja!

Dnes som na Facebooku vyhlásil akciu Šrotovné 2: Vymeňme starého uja! Spracoval som jeden skvelý nápad, dúfam že sa ujme. Bude to môj prvý ozajstný test na silu sociálnych sietí.

1 komentár:

  1. Kedze ako zarytemu odporcovi Facebooku sa mi nepodarilo otvorit tvoju akciu, vyjadrim sa len k tomu co je napisane tu: v ľetaku(ktore boli v cetecku v pocte cca 3 na jeden stolik) sa pise, ze Moja prezidentka ci ako sa to vola je "najvacsou obcianskou iniciativou v dejinach slovenskej REKLAMY" . Takze ked sa do niecoho vlozia media(vid Novy Cas za posledny tyzden)+samozvani aktivisti, volby moze vyhrat aj Jozko Mrkvicka. Tesim sa na burlivu volebnu debatu v sobotu, pravdepodobne v niektorom z exkluzivnych cadcianskych podnikov(Maj, City)-kam sa hrabe Zlatica :-P

    OdpovedaťOdstrániť